Vračilo izdelka

Odstop od pogodbe in vračilo izdelka

12.1. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko artikel odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa.

V primeru, da vam prejeti izdelek ne ustreza, nam v roku 14 dni od prejema to sporočite preko elektronske pošte (info@jessyss.si) in nam izdelek nato v roku 14 dni vrnite. Izdelek nam vrnite nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

12.2. Izdelek, ki ga želite vrniti, mora biti:

  • neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži
  • izdelke, ki so prodani v kompletu, je treba vrniti hkrati,
  • embalaža izdelkov mora ostati originalno zaprta,
  • čevlji morajo biti vrnjeni v škatli od čevljev, pri čemer škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in selotejpom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo,
  • zaščitna folija na kopalkah ne sme biti odstranjena,
  • uhani, nogavice, trakovi za lase in drugi lasni okraski iz higienskih razlogov niso primerni za vračilo,
  • če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka žal ni več možno.

Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjen stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen. Pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila, ne na golo kožo, pazite tudi na puščanje sledov ličil in pudra. Pri vračilu čevljev pazite, da čevlje odpošljete skupaj s škatlo, v kateri ste čevlje prejeli. Škatlo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo, nanjo ne pišite in ne lepite poštnih nalepk in selotejpa, saj takšna škatla ni več uporabna.

12.3. Potek vračila izdelka:

Izdelek, ki vam ne ustreza, pošljite na naslov IME d.o.o., Šentiljska cesta 49, 2000 Maribor, Slovenija. Izdelku priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo blaga (izpišite ga na OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA). Po prejemu vrnjenega blaga vam bomo kupnino nakazali najkasneje v roku 14 dni. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče. 

Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani s Paypal-om, vrnemo kupnino na Paypal račun. Pri vračilih izdelkov, plačanih s kreditnimi in debetnimi karticami, vrnemo kupnino na plačilno kartico. Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani po povzetju oziroma z nakazilom na račun, vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun.

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek pošiljanja blaga preko lokalne pošte ali drugih kurirskih služb. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Priporočamo, da pri oddaji pošiljke ne pozabite pridobiti potrdilo o odposlani pošiljki z edinstveno referenčno številko, ki služi kot dokazilo o pošiljanju. Če iz kakršnihkoli razlogov vaše pošiljke ne prejmemo ali pa imate vprašanje o prejemu vrnjenega artikla in vračilu kupnine, navedite to številko v celotni komunikaciji z nami.

12.4. Na Jessyss.si omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjate z drugim, kar nam sporočite na obrazcu za odstop od pogodbe.

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.