Vračilo izdelka

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO IZDELKA

12.1. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko artikel odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa.

Koliko časa imam za vračilo?

V primeru, da vam prejeti izdelek ne ustreza, nam v roku 14 dni od prejema to sporočite preko elektronske pošte (info@jessyss.si) in nam izdelek nato v roku 14 dni vrnite. Upoštevajte dostavne roke kurirske službe oz. Pošte Slovenije, saj mora biti izdelek vrnjen znotraj tega roka.

Bodite pozorni, da artikle vrnete pravočasno v roku, kot ga zahteva Zakon o varstvu potrošnikov. Artikli, ki jih prejmemo po pretečenem roku, bodo na vaše stroške vrnjeni na vaš naslov. 

Kako pripravim izdelek za vračilo?

12.2. Izdelek nam vrnite nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. 

Izdelek mora biti vrnjen v brezhibnem stanju, takšen, kot ste ga prejeli. Vse izdelke je potrebno vrniti v nepoškodovani originalni embalaži, v spletni trgovini je namreč embalaža del artikla.

Izdelek, ki ga želite vrniti, mora biti:

  • neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži,
  • izdelke, ki so prodani v kompletu, je treba vrniti hkrati,
  • embalaža izdelkov mora ostati originalno zaprta,
  • čevlji morajo biti vrnjeni v originalni škatli od čevljev, pri čemer škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in selotejpom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo - z drugo škatlo, vrečko, ovojnim papirjem,
  • zaščitna folija na kopalkah ne sme biti odstranjena,
  • uhani, nogavice, trakovi za lase in drugi lasni okraski iz higienskih razlogov niso primerni za vračilo,
  • če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka žal ni več možno.

Jessyss si pridržuje pravico, da zavrne izdelek, če zgornje zahteve niso izpolnjene. Če bo vaš izdelek zavrnjen, boste o zavrnitvi prejeli e-mail obvestilo.

Kako pomerim izdelke?

Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjen stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen. Čevlje pomerjajte na čisti in gladki podlagi. Pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila, ne na golo kožo, pazite tudi na puščanje sledov ličil in pudra.

Kako zapakiram čevlje za vračilo?

Čevlji so pakirani v originalni škatli proizvajalca, pogosto so shranjeni v posebnih vrečkah, zaščiteni so s papirjem, imajo papirnata ali druga polnila, levi in desni čevelj sta lahko ločena z vmesnim kartonom. Vse našteto v spletni trgovini spada k čevljem. Pri vračilu čevljev pazite, da čevlje odpošljete skupaj s škatlo, v kateri ste čevlje prejeli in z vsemi pripadajočimi vrečkami, papirji, kartončki itd. Originalno škatlo od čevljev ne smete uporabiti kot škatlo za pošiljanje. Škatlo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo (z drugo škatlo, vrečko, ovojnim papirjem), nanjo ne pišite in ne lepite poštnih nalepk in selotejpa, saj takšna škatla ni več uporabna. Če prejmemo polepljeno in popisano škatlo ali/in brez pripadajočih vrečk od čevljev, kartončkov in papirjev, se znesek za vračilo kupnine zmanjša za 3,95 EUR. Če so čevlji vrnjeni brez škatle ali niso v originalni škatli, se vrnjen izdelek zavrne.

Vračilo čevljev

Na kateri naslov pošljem vrnjen izdelek?

12.3. Potek vračila izdelka:

Izdelek, ki vam ne ustreza, pošljite na naslov:

JESSYSS - IME d.o.o.
Šentiljska cesta 49
2000 Maribor

Je potrebno vrnjenemu izdelku kaj priložiti?

Izdelku priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo blaga  - natisnite ga na OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA.

Kdaj in kako prejmem vračilo kupnine?

Po prejemu vrnjenega blaga vam bomo kupnino nakazali najkasneje v roku 14 dni, običajno pa vračilo kupnine uredimo v 1-3 delovnih dneh od prejema.

Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani s Paypal-om, vrnemo kupnino na Paypal račun. Pri vračilih izdelkov, plačanih s kreditnimi in debetnimi karticami, vrnemo kupnino na plačilno kartico. Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani po povzetju oziroma z nakazilom na račun, vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun. Pri vračilih izdelkov, plačanih z dobropisom ali kuponom, vrnemo kupnino v obliki dobropisa ali kupona. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče. Zaradi bančnih stroškov in provizij plačilnih sistemov za zneske, nižje od 2 EUR, izdajamo dobropis. 

Moram za vračilo izdelka plačati?

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe in vračilom izdelka, je strošek pošiljanja blaga preko lokalne pošte ali drugih kurirskih služb. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Priporočamo, da pri oddaji pošiljke ne pozabite pridobiti potrdilo o odposlani pošiljki z edinstveno referenčno številko, ki služi kot dokazilo o pošiljanju. Če iz kakršnihkoli razlogov vaše pošiljke ne prejmemo ali pa imate vprašanje o prejemu vrnjenega artikla in vračilu kupnine, navedite to številko v celotni komunikaciji z nami.

Želite naročiti prevzem paketa kar na domu ali v vaši službi?

Poiščite nas na spletni strani www.vrnipaket.si, kjer lahko samo v nekaj korakih naročite ustrezno prevozno storitev za pravilno vračilo izdelkov v naše prostore.

Ali lahko prejeti artikel zamenjam?

12.4. Na Jessyss.si omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjate z drugim, kar nam sporočite na obrazcu za vračilo. Zraven navedite šifro izdelka, ki ga želite za zamenjavo, barvo in velikost. Šifro izdelka najdete v opisu artikla.

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. 

Prejel/a sem izdelek z napako. Kaj naj storim?

V primeru reklamacije nas kontaktirajte na info@jessyss.si ali info@jessyss.com. Našli bomo najbolj ustrezno rešitev za vas. Običajno za vračilo takšnega izdelka poskrbimo mi. Kurir na naše stroške prevzame pošiljko na vašem naslovu. Če se paket odločite pošiljati sami, vam lahko povrnemo stroške pošiljanja po našem ceniku. Trenutna cena za pošiljanje paketa (brez odkupnine) je 2,95 EUR. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kako se obračunava vračilo, če sem izdelke kupil/a v akciji 3 za 2?

12.5. VRAČILO ARTIKLOV IZ AKCIJE 3 ZA 2: Ob nakupu 3 izdelkov vam priznamo popust v vrednosti najcenejšega. Popust se obračunava na skupno vrednost nakupa.

V primeru vračila vseh artiklov, kupljenih v akciji 3 ZA 2, se kupnina povrne v celoti. V primeru vračila 1 ali 2 artiklov, kupljenih v akciji 3 ZA 2, pogodba iz akcije 3 za 2 ne velja več in zato niste več upravičeni do popusta, prejetega ob nakupu 3 artiklov. Vrednost popusta oz. najcenejšega artikla se pri vračilu kupnine za vrnjene izdelke odšteje. Seveda pa omogočamo menjavo vrnjenih artiklov za druge artikle v isti ali višji protivrednosti. V tem primeru akcija 3 za 2 še vedno velja.