ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO IZDELKA
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko artikel odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa.
Koliko časa imam za vračilo?
V primeru, da vam prejeti izdelek ne ustreza, nam v roku 14 dni od prejema to sporočite preko elektronske pošte (info@jessyss.si) in nam izdelek nato v roku 14 dni vrnite. Upoštevajte dostavne roke kurirske službe oz. Pošte Slovenije, saj mora biti izdelek vrnjen znotraj tega roka.
Bodite pozorni, da artikle vrnete pravočasno v roku, kot ga zahteva Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1). Artikli, ki jih prejmemo po pretečenem roku, bodo na vaše stroške vrnjeni na vaš naslov.
Kako pripravim izdelek za vračilo?
Izdelek nam vrnite nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Izdelek mora biti vrnjen v brezhibnem stanju, takšen, kot ste ga prejeli. Vse izdelke je potrebno vrniti v nepoškodovani originalni embalaži, v spletni trgovini je namreč embalaža del artikla.
Izdelek, ki ga želite vrniti, mora biti:
- neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži,
- izdelke, ki so prodani v kompletu, je treba vrniti hkrati,
- embalaža izdelkov mora ostati originalno zaprta,
- čevlji morajo biti vrnjeni v originalni škatli od čevljev, pri čemer škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in selotejpom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo - z drugo škatlo, vrečko, ovojnim papirjem,
- zaščitna folija na kopalkah ne sme biti odstranjena,
- uhani, nogavice, trakovi za lase in drugi lasni okraski iz higienskih razlogov niso primerni za vračilo,
- če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka žal ni več možno.
V skladu s 142. členom ZVPot-1 potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je to posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Če se po vračilu izkaže, da je izdelek poškodovan ali ima znake uporabe, ki presegajo običajen preizkus, si pridržujemo pravico, da po povračilu kupnine zoper potrošnika uveljavljamo sorazmerno povračilo zmanjšane vrednosti blaga.
Kako pomerim izdelke?
Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjen stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen. Čevlje pomerjajte na čisti in gladki podlagi, kot so tla doma, ne pa na zunanjih ali javnih površinah, kot so pošta ali drugi kraji, kjer ni zagotovljena čistoča podlage. Pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila, ne na golo kožo, pazite tudi na puščanje sledov ličil in pudra.
Ali je čistoča pri spletnem nakupu bolj pomembna kot pri fizični trgovini?
Pri spletnem nakupu je čistoča izdelkov še posebej pomembna, saj izdelka pred nakupom ne morete preveriti osebno. Vsaka stranka si želi prejeti izdelek v brezhibnem stanju, zato je ključnega pomena, da so vrnjeni čevlji čisti in v originalnem stanju. Čevlji, ki kažejo znake uporabe ali so bili nošeni na umazanih površinah, lahko izgubijo del svoje vrednosti.
V fizičnih trgovinah je povsem običajno, da čevlji med preizkušanjem pridejo v stik z umazanimi tlemi. V spletni trgovini pa se pričakuje, da jih stranka preizkusi na način, ki ne povzroči poškodb ali vidne obrabe, saj izdelek po vračilu prejme drug kupec.
Zato vam priporočamo, da čevlje pomerjate le na čistih in gladkih površinah (npr. čista preproga ali gladka tla). Preizkušanje na zunanjih ali javnih površinah lahko povzroči vidne sledi uporabe, ki vplivajo na vrednost izdelka.
V skladu s 142. členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) je potrošnik odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, če je to posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V primeru vračila izdelka s sledmi uporabe si pridržujemo pravico, da po vračilu kupnine uveljavljamo sorazmerno povračilo zmanjšane vrednosti blaga.
Hvala za razumevanje in za spoštovanje pogojev vračila, s čimer pomagate zagotavljati najboljšo možno izkušnjo vsem našim strankam.
Kako zapakiram čevlje za vračilo?
Čevlji so pakirani v originalni škatli proizvajalca, ki je pogosto zaščitena z dodatnimi vrečkami, papirjem in polnili (kot so papirnata ali druga polnila). Levi in desni čevelj sta lahko ločena z vmesnim kartonom. Vse našteto v spletni trgovini spada k izdelku.
Pri vračilu čevljev je potrošnik dolžan vrniti izdelek skupaj z originalno embalažo in vsemi pripadajočimi dodatki (vrečke, papirji, kartončki itd.), v katerih je izdelek prejel.
Originalne škatle ne smete uporabiti kot embalažo za pošiljanje. Škatlo je potrebno zaščititi z ustrezno zunanjo embalažo (npr. z drugo škatlo, vrečko ali ovojnim papirjem), na katero ne smete pisati ali lepiti poštnih nalepk ali selotejpa, saj bi s tem originalna embalaža izgubila svojo vrednost.
Če prejmemo vračilo z originalno embalažo, ki je poškodovana zaradi nepravilnega pakiranja ali če manjkajo pripadajoči dodatki (vrečke, kartončki, papirji), si pridržujemo pravico uveljavljati zahtevek za povračilo sorazmerne zmanjšane vrednosti izdelka, kar lahko pomeni zmanjšanje vračila kupnine.
Če čevlji niso vrnjeni skupaj z originalno embalažo, lahko podjetje uveljavlja pravico do povračila zmanjšane vrednosti blaga.
Na kateri naslov pošljem vrnjen izdelek?
Potek vračila izdelka:
Izdelek, ki vam ne ustreza, pošljite na naslov:
JESSYSS - IME d.o.o.
Šentiljska cesta 49
2000 Maribor
Odgovornost za vrnjeno pošiljko nosite sami, dokler ne pride v naše skladišče na naveden naslov, zato vam priporočamo, da pri pošti ali drugi dostavni službi pridobite podatke o sledenju in potrdilo o oddaji pošiljke (dokazilo o oddaji pošiljke na naš naslov). Lahko pa nas poiščete na www.vrnipaket.si, kjer lahko samo v nekaj korakih naročite ustrezno prevozno storitev za pravilno vračilo izdelkov v naše prostore. Stroške za vračilo pošiljke krijete sami.
Je potrebno vrnjenemu izdelku kaj priložiti?
Izdelku priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo blaga - natisnite ga na OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA.
Kje najdem račun?
Račun za vaše naročilo vam pošljemo elektronsko v skladu z našim brezpapirnim poslovanjem. Račun prejmete na e-naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila, kot del obvestila, da je vaše naročilo na poti.
Za dostop do računa:
- Odprite e-pošto z naslovom Tvoje Jessyss naročilo je že na poti.
- Kliknite na črni gumb PRIKAŽI RAČUN, kjer se bo odprla PDF datoteka z izdanim računom.
Če obvestila o pošiljki ne najdete v svojem e-poštnem predalu, preverite tudi mapo z vsiljeno pošto (spam) ali promocije. V primeru težav nas lahko kontaktirate na info@jessyss.com, da vam račun ponovno pošljemo.
S tem želimo zagotoviti okolju prijazen in učinkovit način dostave računov, ki je v skladu z veljavno zakonodajo.
Kdaj in kako prejmem vračilo kupnine?
Po prejemu vrnjenega blaga vam bomo kupnino nakazali najkasneje v roku 14 dni, običajno pa vračilo kupnine uredimo v 1-3 delovnih dneh od prejema.
Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani s Paypal-om, vrnemo kupnino na Paypal račun. Pri vračilih izdelkov, plačanih s kreditnimi in debetnimi karticami, vrnemo kupnino na plačilno kartico. Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani po povzetju oziroma z nakazilom na račun, vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun. Pri vračilih izdelkov, plačanih z dobropisom ali kuponom, vrnemo kupnino v obliki dobropisa ali kupona. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče. Zaradi bančnih stroškov in provizij plačilnih sistemov za zneske, nižje od 2 EUR, izdajamo dobropis.
Moram za vračilo izdelka plačati?
Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe in vračilom izdelka, je strošek pošiljanja blaga preko lokalne pošte ali drugih kurirskih služb. Pošiljk z odkupnino ali s storitvijo PPN (poštnino plača naslovnik) ne sprejemamo.
Priporočamo, da pri oddaji pošiljke ne pozabite pridobiti potrdilo o odposlani pošiljki z edinstveno sledilno številko, ki služi kot dokazilo o pošiljanju. Če iz kakršnihkoli razlogov vaše pošiljke ne prejmemo ali pa imate vprašanje o prejemu vrnjenega artikla in vračilu kupnine, navedite to številko v celotni komunikaciji z nami.
Želite naročiti prevzem paketa kar na domu ali v vaši službi?
Poiščite nas na spletni strani www.vrnipaket.si, kjer lahko samo v nekaj korakih naročite ustrezno prevozno storitev za pravilno vračilo izdelkov v naše prostore.
Ali lahko prejeti artikel zamenjam?
Pri Jessyss več ne ponujamo storitve brezplačne zamenjave artikla. Za vse vrnjene artikle bo povrnjen denar. Če potrebujete drugo velikost ali barvo artikla, boste morali oddati novo naročilo.
Prejel/a sem izdelek z napako. Kaj naj storim?
V primeru reklamacije nas kontaktirajte na info@jessyss.si ali info@jessyss.com. Našli bomo najbolj ustrezno rešitev za vas. Običajno za vračilo takšnega izdelka poskrbimo mi. Kurir na naše stroške prevzame pošiljko na vašem naslovu. Če se paket odločite pošiljati sami, vam lahko povrnemo stroške pošiljanja po našem ceniku. Trenutna cena za pošiljanje paketa je 4,95 EUR. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Prejel/a sem email obvestilo, da sem vrnil/a nošen izdelek. Kaj zdaj?
Če prejmemo izdelek, ki kaže znake uporabe ali poškodbe, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti.
V skladu s 142. členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je to posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
V takem primeru si pridržujemo pravico, da naknadno uveljavljamo zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga. Zahtevek vam bomo posredovali v pisni obliki, praviloma po elektronski pošti.
Kako se obračunava vračilo, če sem izdelke kupil/a v akciji 3 za 2?
VRAČILO ARTIKLOV IZ AKCIJE 3 ZA 2: Ob nakupu 3 izdelkov vam priznamo popust v vrednosti najcenejšega. Popust se obračunava na skupno vrednost nakupa.
V primeru vračila vseh artiklov, kupljenih v akciji 3 ZA 2, se kupnina povrne v celoti. V primeru vračila 1 ali 2 artiklov, kupljenih v akciji 3 ZA 2, pogodba iz akcije 3 za 2 ne velja več in zato niste več upravičeni do popusta, prejetega ob nakupu 3 artiklov. Vrednost popusta oz. najcenejšega artikla se pri vračilu kupnine za vrnjene izdelke odšteje.
Vračilo artiklov, pridobljenih v nagradni igri
Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel. Nagrada ni prenosljiva, niti je ni možno zamenjati z izplačilom v denarni protivrednosti. Če dobitnik nagrade ne želi sprejeti ali/in jo vrne, je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.