Dostava

Kdo dostavlja pakete?

Dostavo izdelkov opravlja Pošta Slovenije, ki večinoma dostavlja v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da vnesete naslov, na katerem ste takrat dosegljivi (npr. vaš služben naslov, pri čemer obvezno navedite tudi ime podjetja/trgovine ipd.). O terminu dostave vas bo dostavna služba obvestila preko SMS-a in e-maila, pred dostavo bo kurir tudi poklical po telefonu. Če vam termin ne ustreza, lahko preko SMS-a ali e-maila, ki ga prejmete s strani Pošte Slovenije o storitvi Moja dostava - moja izbira paket preusmerite na drug naslov, spremenite datum dostave ali celo popravite vaše kontaktne podatke.

Za informacije o vašem paketu se lahko obrnete tudi na službo za stranke:

  • Pošto Slovenije lahko pokličete na telefonsko številko 080 14 00 v delovnem času od ponedeljka do petka od 7.00 do 19.00, v soboto od 8.00 do 13.00 ali jim pošljete e-mail na info@posta.si oz. kontaktni obrazec na tej povezavi.

Če med poskusom dostave niste dosegljivi na izbranem naslovu, vas bo Pošta Slovenije obvestila o možnostih prevzema. Paket lahko prevzamete v 8 dneh na vaši pošti. Dostavna služba vas obvešča tudi preko SMS-ov ali viber sporočil na telefonsko številko, ki ste jo vpisali med postopkom naročila. Viber sporočila najdete v razdelku Business inbox.

Kdaj bo moje naročilo odposlano in koliko časa traja dostava?

Blago, naročeno v spletni trgovini Jessyss.si, gre na pot v najkrajšem možnem času. Da bi vaše naročilo dostavili kar se da hitro, uporabljamo paketno dostavo Pošte Slovenije, kar pomeni, da lahko dostavo pričakujete že naslednji dan, če boste naročilo oddali na delovni dan (pon-pet) do 11.00 ure. Pri oddaji naročila po 11.00 uri bomo pošiljko pripravili naslednji delovni dan. Za naročila, oddana v soboto, nedeljo ali na praznik, bomo pošiljko pripravili prvi naslednji delovni dan. Vaše naročilo boste tako prejeli najkasneje v 3 delovnih dneh, večino pa že kar naslednji delovni dan od dneva odpošiljanja.

Pri izbiri opcije plačila na naš transakcijski račun bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med rednim delovnim časom preverjali plačila na transakcijski račun podjetja. Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 9. uri po prejemu potrdila o plačilu.

Za namene optimizacije dostave in zmanjšanja okoljskega vpliva si pridržujemo pravico združiti več naročil istega kupca v eno pošiljko, če so naročila oddana v kratkem časovnem razmaku in če je mogoče naročeno blago združiti v eno pošiljko.

Lahko spremljam svoj paket?

Vaš paket lahko spremljate preko rdečega gumba "SLEDI PAKET", ki se nahaja v e-poštnem obvestilu o pošiljanju. To obvestilo prejmete takoj, ko je vaše naročilo odposlano (naslov e-pošte: Tvoje Jessyss naročilo je že na poti). S klikom na gumb lahko spremljate status dostave in lokacijo svojega paketa v realnem času.

Kakšni so stroški dostave?

Strošek dostave se razlikuje glede na vrednost naročila in način plačila:

  • pri naročilu v vrednosti nad 50 EUR je dostava brezplačna 

  • pri naročilu v vrednosti do = 50 EUR je dostava 4,95 EUR

Lahko spremenim naslov za dostavo?

Žal ne moremo več spremeniti naslova, na katerega je že bilo vaše naročilo poslano. Ne skrbite – če vas ob poskusu dostave ni, bo kurir pustil obvestilo ali vam poslal e-mail in/ali sms sporočilo z navodili, kje lahko prevzamete paket ali kako urediti ponovno dostavo. Lahko pa spremembo naslova dogovorite z dostavno službo. Preko SMS-a ali e-maila, ki ga prejmete s strani Pošte Slovenije o storitvi Moja dostava - moja izbira paket preusmerite na drug naslov, spremenite datum dostave ali celo popravite vaše kontaktne podatke.

Za spremembo naslova se lahko obrnete tudi na službo za stranke:

  • Pošto Slovenije lahko pokličete na telefonsko številko 080 14 00 v delovnem času od ponedeljka do petka od 7.00 do 19.00, v soboto od 8.00 do 13.00 ali jim pošljete e-mail na info@posta.si oz. kontaktni obrazec na tej povezavi.

Poslal/a sem 2 (ali več) naročil istega dne ali med vikendom. Ali jih je mogoče združiti?

Če ste poslali več naročil s plačilom po povzetju v kratkem časovnem obdobju, bomo najprej obdelali in poslali prvo naročilo. Ko bo prvo naročilo prevzeto in plačano (največ v roku 5 dni od odpreme), bomo poslali drugo naročilo in tako naprej. Takoj po oddanem drugem naročilu nam lahko pišete na info@jessyss.com in zaprosite za združitev naročil, vendar vam ne moremo 100% zagotoviti, da bomo lahko izpolnili vašo zahtevo. V primeru, da je prvo naročilo že bilo obdelano, združevanje naročil ni več mogoče.

Za naročila, ki so plačana vnaprej (s kreditno kartico, PayPalom ali bančnim nakazilom), si pridržujemo pravico, da jih združimo in pošljemo v enem paketu, če je to le mogoče.

Ali za prevzem paketa potrebujem osebni dokument?

Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.

Posodobitve informacij o dostavi

Varnost našega osebja in partnerjev je naša glavna prednostna naloga, zato delamo 16 ur na dan, da zagotovimo, da lahko vaša naročila JESSYSS dobite čim hitreje in varneje.

Če je bilo vaše naročilo poslano s storitvijo, ki jo je mogoče slediti, boste lahko prejeli najnovejše posodobitve svojega naročila tako, da kliknete povezavo za sledenje v e-poštnem sporočilu s potrditvijo pošiljanja. 

Sodelujemo z našimi kurirskimi podjetji, da zaščitimo njihove voznike in vaše zdravje, tako da lahko vaši najljubši paketi – paketi JESSYSS – še vedno pristanejo na vašem pragu. Ti vključujejo izbiro varnih mest za puščanje paketov in podpisovanje voznikov v vašem imenu.

Samo še nekaj...

Prizadevamo si, da bi dosegli navedene dobavne roke, vendar v obdobjih z velikim številom naročil (vključno z obdobjem razprodaj, črnea petka itd.) lahko dostave trajajo nekoliko dlje. Občasno lahko tehnološke posodobitve naših sistemov ali dogodki višje sile, kot so ekstremne vremenske razmere, za omejen čas vplivajo na te spremembe v času dostave. Vendar se bomo vedno trudili, da bo teh začasnih sprememb čim manj. Jessyss ne odgovarja za pakete, ki so izgubljeni ali ukradeni zaradi kakršnih koli posebnih navodil za dostavo, ki jih pustite kurirju.

Jessyss prav tako ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnega nemiru, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje sile. Jessyss ne krije stroškov, nastalih ob morebitni zamudi dostave izdelkov. Prav tako ne krije dodatnih stroškov v primeru izgube izdelka ali nedostavljenega izdelka. V primeru predhodnega plačila izdelka vam stroške za nakup nedostavljenega izdelka povrnemo na isto plačilno sredstvo, kot smo plačilo tudi prejeli.