1. Splošno
Splošni pogoji spletnega mesta jessyss.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletni strani jessyss.si, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Celotna vsebina spletne strani ne glede na obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd.) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic na vsebini spletne strani je ponudnik in/ali oseba, ki je navedena pod posamezno vsebino. Z objavo vsebin na spletni strani in omogočanjem uporabe spletne strani se ponudnik ne odpoveduje svojim avtorskim pravicam. Vsebine na spletni strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. V primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.
Z uporabo spletne strani jessyss.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani.
2. Upravljalec spletne strani jessyss.si in ponudnik izdelkov je podjetje
IME, spletna trgovina, d.o.o., Šentiljska cesta 49, 2000 Maribor, Slovenija
Podjetje je vpisano v sodni register Okrožnega sodišča v Mariboru in je zavezanec za DDV.
Matična št.: 209112700, davčna št.: SI18406629
Bančni račun (IBAN): BE35 9670 3731 3337 (WISE EUROPE S.A)
Kontakt: info@jessyss.com in info@jessyss.si
3. Spletna trgovina
Uporabnik lahko nakupuje v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje IME, spletna trgovina, d.o.o., z dostopom preko povezave www.jessyss.si
V primeru, da se ponudnik-prodajalec in uporabnik-kupec (v nadaljevanju za oba: 'pogodbeni stranki') ne dogovorita drugače, so ti splošni pogoji sestavni del njunega medsebojnega pogodbenega razmerja o dobavi blaga (v nadaljevanju: 'kupoprodajna pogodba').
Z naročilom v spletni trgovini uporabnik potrjuje, da v celoti razume in sprejema te splošne pogoje.
Za nakup v spletni trgovini preko navedenih povezav se uporabniku ni potrebno registrirati.
Ponudnik ne odgovarja za izgubo, škodo ali stroške, ki bi nastali zaradi neizpolnitve ali zamude pri izpolnitvi obveznosti, do katere bi morebiti prišlo zaradi dogodka ali okoliščin izven nadzora ponudnika, vključno z višjo silo, prekinitvami v dobavi elektrike, pomanjkljivosti opreme ipd., vendar ne omejeno na našteto.
Vse informacije, ki so objavljene na spletni strani, npr. opisi izdelkov, specifikacije, fotografije, so približne. Ponudnik si pridržuje pravico do manjših sprememb v opisu izdelkov brez obveznosti obveščanja uporabnikov.
Ponudbe na spletni strani so časovno in količinsko omejene, kot je objavljeno na spletni strani. Objavljene količine izdelkov na zalogi so informativne in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudnik lahko omeji največje število nakupov posameznega izdelka na uporabnika in s tem svojim uporabnikom zagotovi pošteno nakupovalno okolje.
4. Naročanje izdelkov in obveščanje o cenah
4.1. Kot kupec lahko izdelke vidite in naročate na spletni strani jessyss.si. Ponudba je na voljo samo fizičnim osebam.
4.2. S klikom na gumb »Zaključite naročilo« med postopkom naročanja potrjujete, da v celoti razumete pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Po zaključenem naročilu na spletni strani boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi pošiljke.
4.3. Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Ponudnik lahko spremeni ceno artikla v ponudbi brez predhodnega obvestila. Ponudnik prodaja izdelke odplačno; v primeru, da je izdelek pomotoma naveden kot brezplačen, ponudniku ni potrebno dati tega izdelka uporabniku brezplačno.
4.4. Pogodba o nakupu se šteje za sklenjeno z obvestilom o dostavi naročila, napisana je v slovenskem jeziku in shranjena v podjetju. Prejmete jo lahko na pisno prošnjo, svojo zahtevo sporočite na info@jessyss.si.
5. Postopek nakupa
5.1. Nakupovalna košarica
5.1.1. Na spletni strani nakupovalne košarice so prikazani izdelki, ki ste jih med iskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, kliknite na povezavo "Odstrani", ki se nahaja ob izdelku. Če želite dodati določen izdelek v košarico, morate klikniti na povezavo "Nadaljujte z nakupovanjem". S klikom na omenjeno povezavo se vrnete v spletno trgovino.
5.1.2. Svoje naročilo zaključite s klikom na gumb "Zaključite naročilo".
5.1.3. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst "Prejeli smo vaše naročilo." Poleg tega boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu.
5.2. Potrditev naročila
Po zaključku naročila boste na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila. V omenjenem elektronskem sporočilu boste tudi seznanjeni, da nam lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj pišete na elektronski naslov info@jessyss.si.
5.3. Pošiljanje blaga
Podjetje IME d.o.o. v dogovorjenem roku pripravi blago za odpremo ter ga odpošlje na posredovan naslov. V primeru nepričakovanega podaljšanja roka dostave za dlje časa, kot je navedeno v Pogojih poslovanja, je kupec obveščen preko elektronske pošte.
Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije in GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
6. Preklic naročila
Pravico do preklica naročila ima kupec vse do prejema obvestila o predaji pošiljke v dostavo na posredovan elektronski naslov. Po prejemu omenjenega obvestila o dostavi naročila preklic naročila ni več mogoč. Delni preklic naročila ni mogoč.
7. Dokončna potrditev naročila
Ko potrdite vsebino svojega nakupa, morate dokončno potrditi nakup z določitvijo načina plačila. Prodajna pogodba med vami in podjetjem IME d.o.o. stopi v veljavo, ko je naročilo potrjeno s potrditvenim elektronskim sporočilom "Prejeli smo vaše naročilo".
8. Možnost spremembe naročila
Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo "Prejeli smo vaše naročilo", ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, ali pa nas kontaktirate preko elektronske pošte (info@jessyss.si). Pri tem se bomo potrudili, da vam spremembo naročila omogočimo, vendar pa vam ne moremo zagotoviti, da bo urejanje že oddanega naročila tudi v resnici mogoče.
9. Plačilni pogoji
9.1. Cena za izbran izdelek velja na dan nakupa, in sicer na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine jessyss.si.
Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.
9.2. Jessyss omogoča naslednje načine plačila:
- po povzetju
- z nakazilom na račun upravitelja Jessyss.si
- s kreditno ali debetno kartico (Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, Diners, Discover, American Express, G Pay, Apple Pay)
- s Paypal storitvijo
9.2.1. Plačilo po povzetju
Plačilo po povzetju je enostavno in priročno. Kurir dostavi vaše naročilo na dom ali v službo, vi pa plačate kurirju ob dostavi z gotovino ali kartico.
9.2.2. Nakazilo na račun
Plačilo z bančnim nakazilom je zelo hiter in priljubljen način plačila, saj je zanesljiv in udoben. Če uporabljate internetno bančništvo, lahko blago enostavno naročite iz udobja svojega doma. Podatke za nakazilo prejmete v potrdilu o naročilu. Znesek naročila plačate na račun podjetja, upravitelja Jessyss spletne trgovine TRR: BE35 9670 3731 3337 (WISE EUROPE S.A). Za sklicno številko uporabite kar številko naročila, na primer: 00 1234567 (če je 1234567 številka naročila). Po prejemu plačila bo vaše naročilo šlo naprej v proces obdelave.
9.2.3. Plačilo s kreditno ali debetno kartico
Plačevanje preko našega plačilnega sistema je varno, saj ustreza vsem varnostnim standardom. Poslujemo v skladu s PCI DSS standardom (Payment Card Industry Data Security Standard), ki nam ga omogoča Stripe, inc., registriran kot multinacionalna organizacija za finančne storitve in ponudnik programske opreme kot storitve (SaaS - Software as a service), s katerim ima upravitelj spletne trgovine Jessyss sklenjeno pogodbo o sprejemanju plačilnih kartic za plačila na spletu.
V procesu plačevanja je vaša kartica avtorizirana s strani izdajateljev plačilnih kartic (to je vaša banka, Diners club itd.), kar je označeno z logotipom »Verified by Visa« in »MasterCard secure code«.
Vsaka transakcija je zavarovana s SSL varnostnimi certifikati in vsi podatki so šifrirani. Povezava med računalnikom stranke in plačilnim sistemom je varna, saj uporablja najnovejše standarde šifriranja. Avtorizacije kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na Jessyss strežniku. Po uspešni avtorizaciji boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila in Jessyss lahko naročilo obdela in odpremi.
9.2.4. Paypal
je internetni plačilni sistem. Omogoča vam plačevanje po internetu ali pošiljanje denarja med uporabniki storitev. Vsak uporabnik PayPala ima svoj račun, v katerega se prijavi podobno kot pri internetnem bančništvu. Paypal lahko povežete s svojo plačilno kartico ali bančnim računom. Je posrednik med internetnim trgovcem in banko, zato predstavlja varnostno prednost za obe strani. Pri plačilu s PayPalom namreč Jessyss nima možnosti, da pridobi podatke o vaši plačilni kartici. Če na blagajni izberete plačilno sredstvo Paypal, boste ob oddaji naročila samodejno preusmerjeni na Paypal strani, kjer boste lahko varno zaključili svoje plačilo.
10. Dostava
Kdo dostavlja pakete?
Dostavo izdelkov opravlja Pošta Slovenije, ki večinoma dostavlja v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da vnesete naslov, na katerem ste takrat dosegljivi (npr. vaš služben naslov, pri čemer obvezno navedite tudi ime podjetja/trgovine ipd.). O terminu dostave vas bo dostavna služba obvestila preko SMS-a in e-maila, pred dostavo bo kurir tudi poklical po telefonu. Če vam termin ne ustreza, lahko preko SMS-a ali e-maila, ki ga prejmete s strani Pošte Slovenije o storitvi Moja dostava - moja izbira paket preusmerite na drug naslov, spremenite datum dostave ali celo popravite vaše kontaktne podatke.
Za informacije o vašem paketu se lahko obrnete tudi na službo za stranke:
-
Pošto Slovenije lahko pokličete na telefonsko številko 080 14 00 v delovnem času od ponedeljka do petka od 7.00 do 19.00, v soboto od 8.00 do 13.00 ali jim pošljete e-mail na info@posta.si oz. kontaktni obrazec na tej povezavi.
Če med poskusom dostave niste dosegljivi na izbranem naslovu, vas bo Pošta Slovenije obvestila o možnostih prevzema. Paket lahko prevzamete v 8 dneh na vaši pošti. Dostavna služba vas obvešča tudi preko SMS-ov ali viber sporočil na telefonsko številko, ki ste jo vpisali med postopkom naročila. Viber sporočila najdete v razdelku Business inbox.
Kdaj bo moje naročilo odposlano in koliko časa traja dostava?
Blago, naročeno v spletni trgovini Jessyss.si, gre na pot v najkrajšem možnem času. Da bi vaše naročilo dostavili kar se da hitro, uporabljamo paketno dostavo Pošte Slovenije, kar pomeni, da lahko dostavo pričakujete že naslednji dan, če boste naročilo oddali na delovni dan (pon-pet) do 11.00 ure. Pri oddaji naročila po 11.00 uri bomo pošiljko pripravili naslednji delovni dan. Za naročila, oddana v soboto, nedeljo ali na praznik, bomo pošiljko pripravili prvi naslednji delovni dan. Vaše naročilo boste tako prejeli najkasneje v 3 delovnih dneh, večino pa že kar naslednji delovni dan od dneva odpošiljanja.
Pri izbiri opcije plačila na naš transakcijski račun bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med rednim delovnim časom preverjali plačila na transakcijski račun podjetja. Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 9. uri po prejemu potrdila o plačilu.
Za namene optimizacije dostave in zmanjšanja okoljskega vpliva si pridržujemo pravico združiti več naročil istega kupca v eno pošiljko, če so naročila oddana v kratkem časovnem razmaku in če je mogoče naročeno blago združiti v eno pošiljko.
Lahko spremljam svoj paket?
Vaš paket lahko spremljate preko rdečega gumba "SLEDI PAKET", ki se nahaja v e-poštnem obvestilu o pošiljanju. To obvestilo prejmete takoj, ko je vaše naročilo odposlano (naslov e-pošte: Tvoje Jessyss naročilo je že na poti). S klikom na gumb lahko spremljate status dostave in lokacijo svojega paketa v realnem času.
Kakšni so stroški dostave?
Strošek dostave se razlikuje glede na vrednost naročila in način plačila:
-
pri naročilu v vrednosti nad 50 EUR je dostava brezplačna
-
pri naročilu v vrednosti do = 50 EUR je dostava 3,95 EUR
Lahko spremenim naslov za dostavo?
Žal ne moremo več spremeniti naslova, na katerega je že bilo vaše naročilo poslano. Ne skrbite – če vas ob poskusu dostave ni, bo kurir pustil obvestilo ali vam poslal e-mail in/ali sms sporočilo z navodili, kje lahko prevzamete paket ali kako urediti ponovno dostavo. Lahko pa spremembo naslova dogovorite z dostavno službo. Preko SMS-a ali e-maila, ki ga prejmete s strani Pošte Slovenije o storitvi Moja dostava - moja izbira paket preusmerite na drug naslov, spremenite datum dostave ali celo popravite vaše kontaktne podatke.
Za spremembo naslova se lahko obrnete tudi na službo za stranke:
-
Pošto Slovenije lahko pokličete na telefonsko številko 080 14 00 v delovnem času od ponedeljka do petka od 7.00 do 19.00, v soboto od 8.00 do 13.00 ali jim pošljete e-mail na info@posta.si oz. kontaktni obrazec na tej povezavi.
Poslal/a sem 2 (ali več) naročil istega dne ali med vikendom. Ali jih je mogoče združiti?
Če ste poslali več naročil s plačilom po povzetju v kratkem časovnem obdobju, bomo najprej obdelali in poslali prvo naročilo. Ko bo prvo naročilo prevzeto in plačano (največ v roku 5 dni od odpreme), bomo poslali drugo naročilo in tako naprej. Takoj po oddanem drugem naročilu nam lahko pišete na info@jessyss.com in zaprosite za združitev naročil, vendar vam ne moremo 100% zagotoviti, da bomo lahko izpolnili vašo zahtevo. V primeru, da je prvo naročilo že bilo obdelano, združevanje naročil ni več mogoče.
Za naročila, ki so plačana vnaprej (s kreditno kartico, PayPalom ali bančnim nakazilom), si pridržujemo pravico, da jih združimo in pošljemo v enem paketu, če je to le mogoče.
Ali za prevzem paketa potrebujem osebni dokument?
Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.
Posodobitve informacij o dostavi
Varnost našega osebja in partnerjev je naša glavna prednostna naloga, zato delamo 16 ur na dan, da zagotovimo, da lahko vaša naročila JESSYSS dobite čim hitreje in varneje.
Če je bilo vaše naročilo poslano s storitvijo, ki jo je mogoče slediti, boste lahko prejeli najnovejše posodobitve svojega naročila tako, da kliknete povezavo za sledenje v e-poštnem sporočilu s potrditvijo pošiljanja.
Sodelujemo z našimi kurirskimi podjetji, da zaščitimo njihove voznike in vaše zdravje, tako da lahko vaši najljubši paketi – paketi JESSYSS – še vedno pristanejo na vašem pragu. Ti vključujejo izbiro varnih mest za puščanje paketov in podpisovanje voznikov v vašem imenu.
Samo še nekaj...
Prizadevamo si, da bi dosegli navedene dobavne roke, vendar v obdobjih z velikim številom naročil (vključno z obdobjem razprodaj, črnea petka itd.) lahko dostave trajajo nekoliko dlje. Občasno lahko tehnološke posodobitve naših sistemov ali dogodki višje sile, kot so ekstremne vremenske razmere, za omejen čas vplivajo na te spremembe v času dostave. Vendar se bomo vedno trudili, da bo teh začasnih sprememb čim manj. Jessyss ne odgovarja za pakete, ki so izgubljeni ali ukradeni zaradi kakršnih koli posebnih navodil za dostavo, ki jih pustite kurirju.
Jessyss prav tako ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnega nemiru, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje sile. Jessyss ne krije stroškov, nastalih ob morebitni zamudi dostave izdelkov. Prav tako ne krije dodatnih stroškov v primeru izgube izdelka ali nedostavljenega izdelka. V primeru predhodnega plačila izdelka vam stroške za nakup nedostavljenega izdelka povrnemo na isto plačilno sredstvo, kot smo plačilo tudi prejeli.
11. Reklamacije in informacije
V primeru reklamacije ali povpraševanja po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo jessyss.si pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov info@jessyss.si ali na naslov:
IME d.o.o.
Šentiljska cesta 49
2000 Maribor, Slovenija
12. Odstop od pogodbe in vračilo izdelka
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko artikel odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa.
12.1. Koliko časa imam za vračilo?
V primeru, da vam prejeti izdelek ne ustreza, nam v roku 14 dni od prejema to sporočite preko elektronske pošte (info@jessyss.si) in nam izdelek nato v roku 14 dni vrnite. Upoštevajte dostavne roke kurirske službe oz. Pošte Slovenije, saj mora biti izdelek vrnjen znotraj tega roka.
Bodite pozorni, da artikle vrnete pravočasno v roku, kot ga zahteva Zakon o varstvu potrošnikov. Artikli, ki jih prejmemo po pretečenem roku, bodo na vaše stroške vrnjeni na vaš naslov.
12.2. Kako pripravim izdelek za vračilo?
Izdelek nam vrnite nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Izdelek mora biti vrnjen v brezhibnem stanju, takšen, kot ste ga prejeli. Vse izdelke je potrebno vrniti v nepoškodovani originalni embalaži, v spletni trgovini je namreč embalaža del artikla.
Izdelek, ki ga želite vrniti, mora biti:
- neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži,
- izdelke, ki so prodani v kompletu, je treba vrniti hkrati,
- embalaža izdelkov mora ostati originalno zaprta,
- čevlji morajo biti vrnjeni v originalni škatli od čevljev, pri čemer škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in selotejpom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo - z drugo škatlo, vrečko, ovojnim papirjem,
- zaščitna folija na kopalkah ne sme biti odstranjena,
- uhani, nogavice, trakovi za lase in drugi lasni okraski iz higienskih razlogov niso primerni za vračilo,
- če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka žal ni več možno.
Jessyss si pridržuje pravico, da zavrne izdelek, če zgornje zahteve niso izpolnjene. Če bo vaš izdelek zavrnjen, boste o zavrnitvi prejeli e-mail obvestilo.
12.3. Kako pomerim izdelke?
Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjen stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen. Čevlje pomerjajte na čisti in gladki podlagi. Pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila, ne na golo kožo, pazite tudi na puščanje sledov ličil in pudra.
12.4. Kako zapakiram čevlje za vračilo?
Čevlji so pakirani v originalni škatli proizvajalca, pogosto so shranjeni v posebnih vrečkah, zaščiteni so s papirjem, imajo papirnata ali druga polnila, levi in desni čevelj sta lahko ločena z vmesnim kartonom. Vse našteto v spletni trgovini spada k čevljem. Pri vračilu čevljev pazite, da čevlje odpošljete skupaj s škatlo, v kateri ste čevlje prejeli in z vsemi pripadajočimi vrečkami, papirji, kartončki itd. Originalno škatlo od čevljev ne smete uporabiti kot škatlo za pošiljanje. Škatlo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo (z drugo škatlo, vrečko, ovojnim papirjem), nanjo ne pišite in ne lepite poštnih nalepk in selotejpa, saj takšna škatla ni več uporabna. Če prejmemo polepljeno in popisano škatlo ali/in brez pripadajočih vrečk od čevljev, kartončkov in papirjev, se znesek za vračilo kupnine zmanjša za 3,95 EUR. Če so čevlji vrnjeni brez škatle ali niso v originalni škatli, se vrnjen izdelek zavrne.
12.5. Na kateri naslov pošljem vrnjen izdelek?
Potek vračila izdelka:
Izdelek, ki vam ne ustreza, pošljite na naslov:
JESSYSS - IME d.o.o.
Šentiljska cesta 49
2000 Maribor
12.6. Je potrebno vrnjenemu izdelku kaj priložiti?
Izdelku priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo blaga - natisnite ga na OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA.
12.7. Kdaj in kako prejmem vračilo kupnine?
Po prejemu vrnjenega blaga vam bomo kupnino nakazali najkasneje v roku 14 dni, običajno pa vračilo kupnine uredimo v 1-3 delovnih dneh od prejema.
Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani s Paypal-om, vrnemo kupnino na Paypal račun. Pri vračilih izdelkov, plačanih s kreditnimi in debetnimi karticami, vrnemo kupnino na plačilno kartico. Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani po povzetju oziroma z nakazilom na račun, vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun. Pri vračilih izdelkov, plačanih z dobropisom ali kuponom, vrnemo kupnino v obliki dobropisa ali kupona. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče. Zaradi bančnih stroškov in provizij plačilnih sistemov za zneske, nižje od 2 EUR, izdajamo dobropis.
12.8. Moram za vračilo izdelka plačati?
Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe in vračilom izdelka, je strošek pošiljanja blaga preko lokalne pošte ali drugih kurirskih služb. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Priporočamo, da pri oddaji pošiljke ne pozabite pridobiti potrdilo o odposlani pošiljki z edinstveno referenčno številko, ki služi kot dokazilo o pošiljanju. Če iz kakršnihkoli razlogov vaše pošiljke ne prejmemo ali pa imate vprašanje o prejemu vrnjenega artikla in vračilu kupnine, navedite to številko v celotni komunikaciji z nami.
12.9. Želite naročiti prevzem paketa kar na domu ali v vaši službi?
Poiščite nas na spletni strani www.vrnipaket.si, kjer lahko samo v nekaj korakih naročite ustrezno prevozno storitev za pravilno vračilo izdelkov v naše prostore.
12.10. Ali lahko prejeti artikel zamenjam?
Pri Jessyss več ne ponujamo storitve brezplačne zamenjave artikla. Za vse vrnjene artikle bo povrnjen denar po tem, ko jih pregleda naša reklamacijska služba. Če potrebujete drugo velikost ali barvo artikla, boste morali oddati novo naročilo.
12.11. Prejel/a sem izdelek z napako. Kaj naj storim?
V primeru reklamacije nas kontaktirajte na info@jessyss.si ali info@jessyss.com. Našli bomo najbolj ustrezno rešitev za vas. Običajno za vračilo takšnega izdelka poskrbimo mi. Kurir na naše stroške prevzame pošiljko na vašem naslovu. Če se paket odločite pošiljati sami, vam lahko povrnemo stroške pošiljanja po našem ceniku. Trenutna cena za pošiljanje paketa (brez odkupnine) je 3,95 EUR. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
12.12. Prejel/a sem email obvestilo, da sem vrnil/a nošen izdelek. Kaj zdaj?
Jessyss si pridržuje pravico, da zavrne izdelek, če zahteve za vračilo izdelka niso izpolnjene. Če nam izdelek vrnete poškodovan, obrabljen ali v neustreznem stanju, vam ne bomo mogli vrniti kupnine in vam ga bomo morda morali poslati nazaj. Če bo vaš izdelek zavrnjen, boste o zavrnitvi prejeli e-mail obvestilo.
Če boste želeli, da vam takšen izdelek ponovno pošljemo na vaš naslov, boste morali vnaprej plačati poštnino v višini 3,95 EUR na TRR: BE35 9670 3731 3337 (WISE EUROPE S.A) ali na Paypal račun uporabnika info@jessyss.com ali preko linka za kartično plačilo. V nasprotnem primeru damo takšen izdelek na naše stroške na uničenje. Če z vaše strani v 60 dneh ne prejmemo odgovora glede vračila izdelkov z znaki obrabe, gredo vrnjeni izdelki avtomatsko na uničenje po 60-ih dneh od prejema le-tega.
12.13. Kako se obračunava vračilo, če sem izdelke kupil/a v akciji 3 za 2?
VRAČILO ARTIKLOV IZ AKCIJE 3 ZA 2: Ob nakupu 3 izdelkov vam priznamo popust v vrednosti najcenejšega. Popust se obračunava na skupno vrednost nakupa.
V primeru vračila vseh artiklov, kupljenih v akciji 3 ZA 2, se kupnina povrne v celoti. V primeru vračila 1 ali 2 artiklov, kupljenih v akciji 3 ZA 2, pogodba iz akcije 3 za 2 ne velja več in zato niste več upravičeni do popusta, prejetega ob nakupu 3 artiklov. Vrednost popusta oz. najcenejšega artikla se pri vračilu kupnine za vrnjene izdelke odšteje. Seveda pa omogočamo menjavo vrnjenih artiklov za druge artikle v isti ali višji protivrednosti. V tem primeru akcija 3 za 2 še vedno velja.
13. Reklamacija stvarnih napak in poškodovane pošiljke
13.1 Prodajalec jamči za kakovost izdelkov v zakonitem roku, ki začne teči z vročitvijo blaga potrošniku pod pogojem, da je kupec upošteval navodila za uporabo in vzdrževanje izdelka, ki so priložena v paketu. Kupec lahko reklamacijo iz naslova stvarnih napak uveljavlja v skladu z veljavno zakonodajo.
Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo ali kadar se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.
Barva ali niansa barve je velikokrat odvisna od stopnje kalibracije barv vašega zaslona na računalniku ali mobilnem telefonu. Čeprav so zasloni vse boljši in kvalitetnejši, ima vsak zaslon še vedno svoj prikaz barv, kontrasta in svetlobe. Odstopanja v odtenku barve ne pomenijo stvarne napake na izdelku in zato niso predmet reklamacije. Seveda pa omogočamo vračilo artikla v skladu z našimi pogoji za vračilo ter Zakonom o varstvu potrošnikov.
Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te ter slikovnim gradivom obvestiti v zakonsko določenem roku na info@jessyss.si. Omogočiti nam mora pregled ustreznosti artikla z dospelostjo na naslov: IME d.o.o., Šentiljska cesta 49, 2000 Maribor.
Poškodovana pošiljka
13.2 Ponudnik odgovarja za poškodbe izdelkov med prevozom do uporabnika. V primeru očitnega znaka poškodb (raztrganega ovoja, deformacij itd.) mora uporabnik zavrniti pošiljko, da se izogne morebitnim zapletom pri reklamiranju poškodovanega blaga.
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, vendar niste pošiljke takoj zavrnili, morate sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije ali GLS-u. To storite tako, da paket prinesete na pošto najkasneje v roku 30 dni od prevzema paketa. Poštne uslužbence oz. kurirje opozorite, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj s Pošto Slovenije oz. GLS-om bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
14. Pravica do zavrnitve storitve
Če ponudnik meni, da uporabnik krši veljavno zakonodajo ali škodi interesom spletnih mest, ki jih upravlja ponudnik ali njegova pridružena ali hčerinska podjetja, lahko kadarkoli in brez predhodnega obvestila prekliče, spremeni, začasno ali trajno prekine ali razveljavi naročila ali članstvo uporabnika, vključno z dostopom do katere koli vsebine na spletni strani za določenega uporabnika.
15. Ustreznost izdelka
Izdelek v ponudbi ustreza namenu, ki je razviden iz opisa in slike izdelka. Kljub skrbnemu ravnanju je možno, da pride do napak pri opisu ali sliki izdelka. Pri Jessyss si prizadevamo, da bi fotografije, objavljene poleg opisa izdelka, predstavljale realistično sliko izdelka. Še vedno pa je možno, da je percepcija posameznega izdelka preko fotografije drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z izdelkom. Barva ali niansa barve je velikokrat odvisna od stopnje kalibracije barv vašega zaslona na računalniku ali mobilnem telefonu. Čeprav so zasloni vse boljši in kvalitetnejši, ima vsak zaslon še vedno svoj prikaz barv, kontrasta in svetlobe. Odstopanja v odtenku barve ne pomenijo stvarne napake na izdelku in zato niso predmet reklamacije. Seveda pa omogočamo vračilo artikla v skladu z našimi pogoji za vračilo ter Zakonom o varstvu potrošnikov.
16. O podjetju
IME d.o.o.
Šentiljska cesta 49
2000 Maribor, Slovenija
Matična številka družbe: 209112700
Davčna številka: 18406629
Podjetje IME d.o.o. upravlja spletno stran jessyss.si.
17. Politika varovanja osebnih podatkov
17.1. Izjava o zasebnosti
Varovanje osebnih podatkov naših uporabnikov je pomembna obveznost našega podjetja. Zbrane osebne podatke bo podjetje uporabljalo izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Podjetje spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storilo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu podjetje posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja. Podjetje zbrane osebne podatke varuje skladno z Zakonom o varstvu podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation - GDPR). Politika zasebnosti obravnava ravnanje z informacijami, ki jih podjetje pridobi o vas, kadar obiščete našo spletno stran Jessyss.
V podjetju cenimo vašo zasebnost, zato vaše osebne podatke vedno skrbno varujemo. Vsi posredovani podatki so varovani pred vdorom tretjih oseb, kar vam zagotavlja brezskrbno in nemoteno poslovanje s podjetjem, ki upravlja spletno stran Jessyss.si. Nikoli ne bomo na kakršen koli način zlorabljali vaših osebnih podatkov.
Vaših kontaktnih in osebnih podatkov ne bomo nikoli posredovali tretji stranki, razen če tako zahteva zakon. Nikoli vam ne bomo pošiljali elektronskih sporočil, na katere se niste prijavili, razen v primeru pomembnih transakcijskih elektronskih sporočil, ki ste jih posebej zahtevali.
Kadar koli se lahko hitro in enostavno odjavite od katerih koli naših elektronskih obvestil.
18. Zbiranje in obdelovanje osebnih podatkov
Osebni podatek predstavlja kateri koli podatek (vaše ime, priimek, elektronski ali poštni naslov), ki se nanaša na določeno ali določljivo fizično osebo, torej posameznika, na glede na obliko, v kateri je izražen. IME d.o.o. ne zbira vaših osebnih podatkov, v kolikor tega sami ne omogočite ob naročilu izdelkov ali kadar se naročite na naše e-novice.
18.1. Nakupovanje kot registriran ali neregistriran uporabnik
V spletni trgovini Jessyss.si se lahko posameznik prijavi kot registrirani uporabnik. Vsebine spletne trgovine so dostopne tudi anonimnim neregistriranim uporabnikom (gostom). Registrirani uporabniki v postopku registracije posredujejo zahtevane podatke. Vsak registriran uporabnik dobi svoje uporabniško ime in geslo, ki je tajno. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo s svojim uporabniškim imenom in z geslom upravljal izključno sam oz. od njega pooblaščena oseba.
V primeru, da uporabnik naročilo izvede kot neregistriran uporabnik, bo podjetje IME d.o.o. vpisane podatke uporabilo za obdelavo oddanega naročila.
IME d.o.o. kot davčni zavezanec mora v skladu s 86. členom ZDDV zagotoviti hrambo računov najmanj 10 let po poteku leta, na katero se računi nanašajo – s tem pa se hranijo tudi podatki, ki so na računu.
18.2. Kontaktni obrazci in posredovanje e-sporočil
Uporabnik lahko specifična vprašanja posreduje tudi preko kontaktnih obrazcev ali e-naslovov, objavljenih na spletnem mestu, in s tem upravljavcu zaupa navedene podatke. Ti bodo uporabljeni za rešitev uporabnikovega vprašanja. E-naslovi, navedeni na spletni strani, niso osebni, pač pa poslovni e-naslovi. Torej niso vezani na eno fizično osebo, pač pa podatke, posredovane na ta način, lahko obdelujejo različne osebe – z namenom hitre in učinkovite rešitve uporabnikovega vprašanja. S pošiljanjem e-sporočila preko spletnega obrazca ali na naslove, navedene na tem spletnem mestu, se uporabnik strinja s splošnimi pogoji uporabe spletnega mesta Jessyss.si.
18.3. Prijava na e-novice
Podjetje IME d.o.o. samodejno ne zbira e-naslovov za prijavo na e-novice. Uporabnik aktivno ravna sam, t.j. obkljuka in/ali vpiše svoj elektronski naslov v polje za prijavo na e-novice. Uporabnik je seznanjen, da s prijavo na e-novice podjetje IME d.o.o. uporabnika v okviru spletne trgovine Jessyss obvešča o modnih smernicah, novostih v ponudbi, akcijah in popustih, o marketinških aktivnostih in drugih promocijah do preklica. S prijavo na e-novice se uporabnik vpiše v seznam prejemnikov e-novic, ki je istočasno tudi baza prejemnikov ugodnosti, ki jih Jessyss lahko nudi svojim uporabnikom (popusti za zvestobo, mesečna nagradna igra …). Za prijavo na e-novice IME d.o.o. zbira sledeče podatke: e-naslov, v primeru, da se uporabnik prijavi kot registriran član, pa tudi ime in priimek.
Uporabnik lahko kadarkoli pisno ali s klikom na gumb Odjava v e-novicah zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namene neposrednega trženja. Zahtevi bo ugodeno v 15 dneh od dneva prejema zahteve, kot predpisuje zakon. Uporabnik lahko zahteva tudi prenos podatkov ali seznanitev z njimi. Upravljavec IME d.o.o. se zavezuje, da bo podatke skrbno varoval skladno z zakonodajo, ki ureja varovanje osebnih podatkov. E-novice Jessyss pošilja preko spletne aplikacije MailChimp.
19. Uporaba in širjenje osebnih podatkov
Podjetje IME d.o.o. bo uporabilo vaše osebne podatke izključno iz tehničnih razlogov administracije na spletni strani, da vam zagotovi dostop do posebnih podatkov ali za splošno sporazumevanje z vami. IME d.o.o. ne bo posredovalo vaših osebnih podatkov tretji stranki ali jih kakor koli tržilo drugje, razen če posredovanje podatkov tretji stranki izrecno dovolite. Zaposleni v podjetju IME d.o.o. so po dolžnosti zavezani k spoštovanju vaših zaupnih podatkov in obvezani po sporazumu o zaupnosti.
Pri plačilih s plačilnimi karticami se podatki o transakcijah, vključno z osebnimi podatki, lahko prenesejo na Braintree - a Paypal service, registriran kot neodvisna organizacija za prodajo (ISO) in ponudnik storitev za trgovce (MSP) pri Wells Fargo Bank, N.A., Walnut Creek, CA, kot nosilec in upravitelj plačilnega sistema, s katero ima podjetje IME d.o.o. sklenjeno pogodbo o sprejemanju plačilnih kartic za plačila na spletu, izključno za namen sprocesiranja in obdelave plačil.
Osebne podatke pa podjetje IME d.o.o lahko posreduje zaupanja vrednim partnerjem ali po zakonski dolžnosti, skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Podatki so lahko posredovani:
- podjetjem za informacijske storitve, ki zagotavljajo nemoteno delovanje spletnega mesta in njegove izboljšave (gostovanje na strežniku, e-mail marketing …);
- podjetjem, ki zagotavljajo nemoten proces nakupa (Paypal, Braintree, dostavne službe Pošta Slovenije in GLS ipd.), vendar le v meri, ki je nujna za uspešno izvedbo naročila;
- pooblaščenim ustanovam, če tako zahteva zakon (sodišče ipd.).
Vsi partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so zavezani k skrbnemu ravnanju z njimi skladno s Splošno uredbo o varstvu podatkov.
20. Svoboda izbire
Podatke, ki jih o sebi posredujete podjetju IME d.o.o., nadzorujete vi. Če se odločite, da vaših podatkov ne boste posredovali podjetju IME d.o.o., vam bo dostop do nekaterih spletnih mest onemogočen.
21. Samodejno beleženje informacij (neosebni podatki)
Kadar koli dostopate na spletno stran jessyss.si, se splošni, neosebni podatki (uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) samodejno beležijo (ne kot del prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje priljubljenosti naše spletne strani in izboljševanje vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji stranki.
22. Piškotki
22.1. Pravna podlaga:
Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
22.2. Kaj so piškotki?
Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
22.3. Zakaj se uporabljajo?
Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi anonimnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika.
22.4. Shranjevanje piškotkov:
Piškotki so lahko shranjeni različno dolgo.
22.4.1. Začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo.
22.4.2. Trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler jih uporabnik lastnoročno ne izbriše.
22.5. Vrste piškotkov:
22.5.1 Nujno potrebni piškotki
Ti piškotki omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani.
22.5.2. Izvedbeni piškotki
Ti piškotki zbirajo podatke o načinu uporabe spletne strani z namenom izboljšave delovanja spletne strani (npr. katere dele spletne strani uporabnik najpogosteje obišče). Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi omogočile identifikacijo uporabnika.
22.5.3. Funkcionalni piškotki
Ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane možnosti (npr. vaše uporabniško ime, regijo) in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj personalizirane funkcije. Ti piškotki lahko omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani.
22.5.4. Ciljni ali oglasni piškotki
Te piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani (oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov, omejevanja števila prikazov oglasov in merjenja učinkovitosti oglasov.
22.6. Upravljanje piškotkov
Piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalnika, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči, ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani. Spletna stran deluje optimalno, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.
22.7. Upravljalec piškotkov je IME d.o.o., Šentiljska cesta 49, Maribor, e-mail: info@jessyss.si
23. Varnost
IME d.o.o. si močno prizadeva za zagotovitev varnosti osebnih podatkov. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem.
24. Mladoletne osebe
IME d.o.o. toplo priporoča vsem staršem in skrbnikom, da naučijo svoje otroke varnega in odgovornega ravnanja z osebnimi podatki na medmrežju. Mladoletne osebe ne bi smele prenašati kakršnih koli osebnih podatkov na spletno stran jessyss.si brez dovoljenja staršev ali skrbnikov. Podjetje IME d.o.o. ne bo nikoli zavestno zbiralo osebnih podatkov od mladoletnih oseb ali jih kakor koli uporabilo ali jih razkrilo tretji stranki brez njihovega dovoljenja.
25. Povezave do drugih spletnih strani
Izjava o varovanju osebnih podatkov se nanaša na predstavitveno stran jessyss.si, ki jo ima podjetje IME d.o.o. in vse njene podstrani. Spletne strani na tej privzeti strani lahko vsebujejo povezave do drugih oskrbovalcev znotraj in izven podjetja IME d.o.o., za katere ta izjava o varovanju osebnih podatkov ne velja. Ko zapuščate spletno stran jessyss.si, si zato vnovič preberite izjave o varovanju osebnih podatkov vsake spletne strani, ki zbira osebne identifikacijske podatke.
26. Izključitev odgovornosti
Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov (v nadaljevanju: škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.
Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnosti in pravilnosti vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.
Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni, programski in drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirusni program itd.) pred dostopom do in uporabo spletne strani.
Uporabnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za registracijo/prijavo na spletni strani (e-naslov, geslo). Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi utegnila nastati uporabniku zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za prijavo.
27. Pravica do obveščenosti
Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na naše predstavnike varovanja zasebnosti.
IME d.o.o.Šentiljska cesta 49
e-mail: info@jessyss.si
Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili – pisno in v skladu s primerno zakonodajo – kateri osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med obiskom spletne strani jessyss.si.
27.1. Objava sprememb
Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena v tej izjavi o varovanju osebnih podatkov, na vstopni strani jessyss.si in na drugih ustreznih mestih.
28. Končne določbe
Neveljavnost katere koli določbe teh splošnih pogojev, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.
29. Pritožbe in spori
Jessyss spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Jessyss se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@jessyss.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Jessyss bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
Jessyss se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Jessyss prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
30. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. IME d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Ti splošni pogoji začnejo veljati dne 10.9.2023
Ponudnik: IME d.o.o.